Κυριακή 1 Ιουνίου 2008

Ένα παιχνίδι

"Μα τι χασομεράω τώρα στο Super Paradise; Να γυρίσω γρήγορα-γρήγορα στην Αθήνα, γιατί έχω πρόσκληση από την Μελισσούλα..."
;-)


Κι εκεί, λοιπόν, που νόμιζα πως ανοίγοντας ένα blog σχεδόν καθαρά φωτογραφικό, θα γλίτωναν οι άλλοι από τα πολλά δικά μου λόγια κι εγώ από τις προσκλήσεις σε παιχνίδια, νάσου την η Μελισσούλα μέσ' στην καλή χαρά να με καλεί να παίξουμε...

Και πώς να πω όχι, που "όχι" γενικά δεν λέω - ειδικά όταν έχω χάσει στο παιχνίδι αυτό από την Μελισσούλα, που - πού να το φαντασθώ; - ήτανε νήπιο fan του "Northern Exposure" και της έμεινε από τότε: στ' αλήθεια το λέει πως δεν έχει τίποτε καλύτερο από ένα ταξίδι στην Αλάσκα!!!


Οι κανόνες του παιχνιδιού:

1. Γράφεις τέσσερις προτάσεις, που αφορούν σ' εσένα.

2. Ζητάς από τους αναγνώστες (τους θεατές, εν προκειμένω!!!) να ψηφίσουν ποιά απ’ όλες είναι αληθινή - μόνο μία από αυτές ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα!


Να λοιπόν:


1. Το Καλοκαίρι στην Ελλάδα υποφέρω από την ζέστη και ξενερώνω τόσο πολύ, ώστε περνάω οπωσδήποτε 1-2 βδομάδες στην Σκανδιναβία ή σε άλλο μέρος βόρειο, για νάρχομαι στα ίσα μου και να βγάζω τον επόμενο Χειμώνα...

2. Τα τελευταία 20 χρόνια, κάθε χρόνο πάω ένα χρόνο πίσω... νοιώθω, δηλαδή, ένα χρόνο νεώτερος. Ίσως όχι σωματικά, αλλά πνευματικά και διανοητικά οπωσδήποτε! Λέω να δω κάνα γιατρό γι' αυτό - αλλά όχι ακόμη... όταν μεγαλώσω!

3. Τρελλαίνομαι για υψηλή γαστρονομία - έχω ακούσει για ένα κατσικάκι με sauce au chocolat και μαζεύω εδώ και μήνες λεφτά, για να πάω να το δοκιμάσω.

4. Δεν καταλαβαίνω την εμμονή μερικών-μερικών με τα πόδια και τα παπούτσια - δεν είμαι διόλου μα διόλου leg fetishist!



5 σχόλια:

La Gigi είπε...

έλα εντάξει τώρα, το 2 είναι αλήθεια!!

υγ άσε που εγώ δεν είπα ότι δεν έχω καλύτερο από ένα ταξίδι στην Αλάσκα...Γιαπωνία θέλω να πάω ;)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Για Ιαπωνία, όμως, εγώ δεν ήξερα σήριαλ να το συνδέσω!!!
Το 2, ε;
Λες; Κι άμα το λες, ελπίζω να το λες με την καλή έννοια!!!
;-)

zepos είπε...

Μα το 3! Αλλά με τα εισοδήματά σας.. μάλλον χρόνια πρέπει να μαζεύετε χρήματα.. Υπομονή μεσιέ!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Θα πάμε μαζί, Καπετάνιο... Θα σου κάνω το τραπέζι!!!
;-)

zepos είπε...

Ωχ!! Δεν θα προλάβουμε!