Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Το "RAYA"...

... πάνω στον Γυαλό είναι ένα από τα μαγαζιά, που στήθηκαν τα τελευταία χρόνια και ανανέωσαν την εικόνα του Παλιού Λιμανιού, προσφέροντας καλό φαγητό, καθώς και γλυκά, ποτά ή απλώς καφέ...
Τα δυό παιδιά, που το διευθύνουν...


... κάνουν πολύ καλή και πολύ έντιμη δουλειά. Βρίσκονται συνεχώς εκεί και προσφέρουν αυτό, που οι Αμερικανοί ονομάζουν "value for money", δηλαδή αξία αντίστοιχη του κόστους και το κόστος εδώ είναι αρκετά λογικό... έως και χαμηλό για τα δεδομένα ενός ακριβού νησιού, όπως είναι η Μύκονος.
Παρασυρόμενοι συχνά και απογοητευόμενοι ακόμη συχνότερα από τα πολλά και διάφορα trendy εστιατόρια, που προβάλλονται αδιακρίτως από τον Τύπο και διάφορους παρατρεχάμενους και μας πουλάνε φύκια για μεςταξωτές κορδέλες, έχουμε φτάσει πια σ' ένα σημείο να εκτιμούμε το αυτονόητο, το να μη μας κοροϊδεύουν, το να μας παρέχουν αυτό, που μας υπόσχονται, αυτό, που προσδοκούμε...
Και το RAYA είναι ένα από αυτά τα τα 2-3 καινούρια μαγαζιά του Γυαλού, που όχι μόνον δεν κοροϊδεύουν την πελατεία τους, αλλά πασχίζουν και καταφέρνουν να παράσχουν υπηρεσίες χωρίς επιτήδευση ούτε εκζήτηση... Απλώς με ευγένεια και ενδιαφέρον - γι' αυτό και με αποτελεσματικότητα...



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μισό λεπτό να πάρω το μπλοκάκι μου να σημειώσω: για υφαντά στην κυρία Ιωάννα, για καλό φαγητό και καφέ στο raya. Παρακαλώ σύντομα να μας πείτε και για διαμονή... Ο Μάιος πλησιάζει απειλητικά :)))

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Για διαμονή, θα ρωτήσουμε την Fevis, αγαπητή Δενδρογαλή...
Με τα spring breaks των Πανεπιστημίων θα μας έρθετε, λοιπόν... Καλή επιλογή, σοφή!!!
Όσο για όσα γράφω, να θυμάστε πως είναι πράγματα, μαγαζιά και μέρη, που αρέσουν σε μένα προσωπικά. Μπορεί και να μη έχω τόσο δίκηο, αλλά, πάντως, κάπου εκεί θα με βρείτε να τριγυρνάω ή να αράζω!..
;-)

Ανώνυμος είπε...

Μμμμ... spring breaks ακούω και θα το μεταθέσω για αργότερα μου φαίνεται! Ούτε της πολυκοσμίας είμαι, ούτε της ηλικίας...
Εγώ δεν ψάχνω τη Μύκονο του STAR, ψάχνω τη Μύκονο της Μαρουλίνας, αν με εννοείτε :))

Τη fevis θα την "εκμεταλλευτώ" ως πηγή γνώσεων, βεβαίως, όταν έρθει η ώρα, το έχω υπ' όψιν μου...