Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Η Καρολίνα


Στο "ΚΑΖΑΡΜΑ", στο παλιό λιμάνι.
Συστάσεις περιττές!..

6 σχόλια:

La Gigi είπε...

Εχεις μια γεύση τρικυμίας στα χείλη
Μα που γύριζες
Ολημερίς τη σκληρή ρέμβη της πέτρας και της θάλασσας
(νομίζω της αξίζει να της το αφιερώσουμε)

υγ ευχαριστώ που μου τη θύμισες γιατί αλλάζω σπίτι σύντομα και οι ζωγραφιές της θα μου ταίριαζαν πολύ έτσι όπως το 'χω σκεφτεί!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Η ζωγραφική naif μανιέρα της Καρολίνας έχει, τελικά, μια ολόδική της γοητεία, που ξεπερνάει τα όρια της κριτικής και έχει ταυτισθεί με την Μύκονο...
Για τους ξενιτεμένους μας, που είναι τσιμπημένοι με το νησί, τίποτε καλύτερο δεν μπορώ να σκεφθώ!!!

Focal Point είπε...

Έγραψα την αρχή άρθρου για την Καρολίνα στη Βικιπαίδεια, δείτε
http://el.wikipedia.org/wiki/Καρολίνα_(ζωγράφος).

Αν επιθυμείτε, μπορείτε να συνεισφέρετε.

Θα ήθελα αν το επιτρέπει ο φωτογράφος να δημοσιεύσω τη φωτογραφία στη Βικιπαίδεια. Οι όροι δημοσίευσης εκεί είναι στη http://el.wikipedia.org/wiki/Βικιπαίδεια:GNU Free Documentation License (άδεια χρήσης, αλλαγής, εκμετάλλευσης με μόνο όρο την αναφορά της Βικιπαίδειας ως πηγής της εικόνας)

Αν θέλετε να μου απαντήσετε, παρακαλώ στη σελίδα : http://el.wikipedia.org/wiki/Συζήτηση χρήστη:FocalPoint

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Αγαπητέ Focal, μου είναι δύσκολο αυτή την στιγμή, από εδώ όπου βρίσομαι, να ασχοληθώ προσωπικά και να φορτώσω μόνος μου την φωτογραφία ή να συμπληρώσω το άρθρο σου.
Για το δεύτερο επιφυλάσσομαι, αλλά την φωτογραφία μπορείς να την αντιγράψεις και να την φορτώσεις, αν θέλεις, με μόνο όρο και παράκληση εκ μέρους μου την αναφορά ότι πρόκειται για φωτογραφία του John "Asteroid" Delta και, αν είναι δυνατόν, ένα link προς το συγκεκριμένο blog post.
Αν έχεις κάποιο πρόβλημα, επικοινώνησε μαζί μου απ' ευθείας στην διεύθυνση jdc1158@gmail.com

Σ' ευχαριστώ πολύ!

Focal Point είπε...

Τα καλά νέα: Τη φωτογραφία θα την επιφορτώσω εγώ, με τους όρους που αναφέρεις.

Τα κακά νέα: Εγώ και εσύ και όλη η Μύκονος ξέρουμε ότι η Καρολίνα είναι πασίγνωστη, αλλά στη Βικιπαίδεια απαιτούμε να υπάρχει κάποια γραπτή επιβεβαίωση ότι το πρόσωπο στο οποίο αναφέρεται άρθρο της Βικιπαίδειας είναι σημαντικό για τον τόπο, τον πολιτισμό ή ότι αφορά τη δραστηριότητά του. Έψαξα το διαδίκτυο και δε βρήκα αναφορά για το έργο της Καρολίνας, παρά μόνο σε δυο-τρια blogs, άρα το άρθρο θα σβηστεί σε λίγες ημέρες. Εύχομαι να περνάς καλά και αν δεις κάποτε την Καρολίνα, ρώτα την αν έχει τίποτα κριτικές σε εφημερίδες, παρουσία σε εκθέσεις, κάτι δημοσιευμένο για αυτήν που να μπορώ να χρησιμοποιήσω. Τότε θα ξαναγράψω το άρθρο και δε θα διαγραφεί.

Focal Point είπε...

Αναρτήθηκε

http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Carolina_photo.JPG

με τους όρους που ανέφερες.