Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Ένα blog για την Μύκονο;

Ίσως όχι ακριβώς...
Απλώς ένα blog για την δική μου Μύκονο... αυτήν που βλέπω εγώ - κι ίσως μόνον εγώ και λίγοι άλλοι - στα ταξίδια μου, στις βόλτες μου, σε διακοπές... άλλοτε Χειμώνα κι άλλοτε Καλοκαίρι, άλλοτε Φθινόπωρο κι άλλοτε άνοιξη...
Πρόσωπα, πράγματα, τοπία, καταστάσεις... όπως τα βλέπω προσωπικά εγώ με την φωτογραφική μου μηχανή και όπως τα σκέφτομαι ή τα επεξεργάζομαι μέσα μου...
Ελπίζω τα λόγια στο blog αυτό, που πολύ καιρό το κλωθογυρίζω, νάναι λιγότερα και να περισσεύουν οι εικόνες...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θέση στην καρδιά μας είχατε ...κύριε!
Τώρα κερδίσατε και μια θέση στο "κι αυτά πατρίδα μας".
Τέλειος ο Τίτλος!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Είμαστε, έτσι κι αλλιώς, μέσα στην ίδια καρδιά, Δημήτρη! Στην καρδιά αυτού του νησιού, που όλα κι όλους τους χωράει - τόχει δείξει στον χρόνο αυτό - κι όλα κι όλους τους αντέχει!
Μέσα από αυτό το φωτομπλόγκ ελπίζω σταδιακά, συν τω χρόνω, να δείξω αυτό ακριβώς...